Arama They Didn't

3:44 pm - 08/24/2010

New Koda Kumi album? and UNIVERSE tour dvd announced

Image and video hosting by TinyPic
Many online Japanese shops are listing a new album release for Koda Kumi on October 13th. There are rumours going around that it may turn out to be a cover album. Kumi's last studio album UNIVERSE was just released in February.

October 6th marks the release of KODA KUMI LIVE TOUR 2010 ~UNIVERSE~ concert dvd.


Scene 1
01 Step Into My World
02 UNIVERSE
03 BUT

Scene 2
04 Lick Me♥
05 SUPERSTAR
06 恋のつぼみ
07 Stay

Scene 3
08 Got To Be Real - キューティーハニー - ECSTASY remix - Physical Thing
09 No Way

Scene 4
10 愛のうた
11 ふたりで・・・
12 You're So Beautiful

Scene 5
13 Can We Go Back
14 FREAKY
15 Work It Out!
16 走れ!
17 With your smile

ENCORE
01 Medley: Lady Go! - stay with me - Butterfly - LAST ANGEL - TABOO - girls - Good☆day
MC
02 Comes Up
03 walk

Pretty good idea of what the tour tracklist will look like.

source: jpm

Image and video hosting by TinyPic
more moments like this on the tour plz
oxygen__ 24th-Aug-2010 07:46 pm (UTC)
Video of gif please.
19861122 24th-Aug-2010 07:51 pm (UTC)
MTE
kushina 24th-Aug-2010 07:52 pm (UTC)
Good thing I favoured it awhile ago:

kushina 24th-Aug-2010 07:57 pm (UTC)
Can't find that gif part but close enough. This performance is just as good.
angellorexx 24th-Aug-2010 08:15 pm (UTC)
0:58
kushina 24th-Aug-2010 08:23 pm (UTC)
Wow, I'm blind. Lol, thanks. 8D
oxygen__ 25th-Aug-2010 04:19 am (UTC)
Thank you so much!
scarletfbl 28th-Aug-2010 01:12 am (UTC)
That was the most EPIC THING EVAAAAR~

This is why I love Kumi sfm.
belovedseason 28th-Aug-2010 05:14 am (UTC)
Koda Kumi, I'm in lesbians with you.
wanksauce 24th-Aug-2010 07:48 pm (UTC)
has anyone submitted a post about satoshi kon's death yet?
eternityras 24th-Aug-2010 07:52 pm (UTC)
0.0 omg... RIP.
sperm_violence 24th-Aug-2010 07:55 pm (UTC)
omg WHAT
analapana83 24th-Aug-2010 07:48 pm (UTC)
This is a good thing.
kushina 24th-Aug-2010 07:51 pm (UTC)
*_______*
kawaii_honey 24th-Aug-2010 08:02 pm (UTC)
i LOVE that performance, anything SHAKE IT = ♥ *steals gif*
derogatory 24th-Aug-2010 08:16 pm (UTC)
vom
kirakaze 24th-Aug-2010 08:31 pm (UTC)
OMG YES. A cover album would be fucking awesome!
DO WANT UNIVERSE TOUR. ♥
tenoko1 24th-Aug-2010 08:41 pm (UTC)
OMG that gif is just completely trashy and crude. The rate of moral degeneration is startling. Ugh. People have no class anymore it seems.
holdheart 24th-Aug-2010 09:29 pm (UTC)
Image and video hosting by TinyPic
ferrrrari 24th-Aug-2010 10:08 pm (UTC)
Its ok, they are both girls
tiger9012 24th-Aug-2010 11:31 pm (UTC)
Image and video hosting by TinyPic
holdheart 24th-Aug-2010 09:27 pm (UTC)
I'd love a cover album. The majority of her live covers have been awesome.
haruno21 24th-Aug-2010 11:17 pm (UTC)
more moments like this on the tour plz


this, THIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS

GO KUU♥
wotdoumean 24th-Aug-2010 11:36 pm (UTC)
it's probably just her 500th best album
asianatheart15 25th-Aug-2010 03:11 am (UTC)
I like, yes I do. Will be looking forward to this.
scarletfbl 28th-Aug-2010 01:34 am (UTC)
How did I miss this post? Kumi is fucking epic. I'd lose my shit if I ever got the opportunity to see her live.
This page was loaded Jul 29th 2014, 11:03 pm GMT.