Arama They Didn't

8:37 pm - 09/03/2011

A Johnnys Jr Making His TV Commercial Debut



Johnny’s Jr. talent Taiga Kyomoto has made his TV commercial debut for a major watchmaker label, it was revealed on August 31, reports Asahi Shimbun and Sponichi Annex.


Kyomoto stars in a commercial for SEIKO’s “beautiful person” commercial, which is celebrating the company’s 130th anniversary. In it, Kyomoto plays a teenager in school uniform who is studying in a library. The boy notices a woman sitting opposite him, and for a brief second, is mesmerized by her. The woman in turn, also notices, and moves from her seat to fix the boy’s neck tie before walking away.


At the commercial’s press event, it has been reported Kyomoto said the commercial’s director, Terry Itou, helped him a lot during the shoot.

“It was my first time working with video footage so I was nervous, but thanks to director Terry, I think the end product turned out to be really good. I hope people watching the commercial can feel the same way my character felt,” he said.


Mr Itou said during filming, he had to stop Kyomoto at times because the Johnny’s talent was staring at the commercial’s actress rather than glancing.

“I haven’t had much experience with it so…,” an embarrassed Kyomoto said.


The SEIKO commercial will be shown on Japanese TV throughout autumn.
credits here
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
purplduskvii 3rd-Sep-2011 04:42 pm (UTC)
he's so cute o_o
kireina_sora 3rd-Sep-2011 04:43 pm (UTC)
OMG *O*
speechlessly flawless *O*
Taiga xDDD~
so cute >v
shad_fg 3rd-Sep-2011 04:45 pm (UTC)
OMG HE'S CUTE. How old is he? Damn.
minam_shi 3rd-Sep-2011 04:54 pm (UTC)
He is 16 years old and he's in the Johnny's for about 5 years ;)
itskimbitches 3rd-Sep-2011 04:48 pm (UTC)
ugh he's def not my favorite junior...but this might be a trend!
also this is basically saying "oba-chans, come prey on young innocent boys. they are always looking for you and hoping you'll take care of them."
edneichon 4th-Sep-2011 04:02 am (UTC)
"oba-chans, come prey on young innocent boys. they are always looking for you and hoping you'll take care of them."
..LOL
itskimbitches in the pic that they show he looks so much like taeyeon it scares me3rd-Sep-2011 04:54 pm (UTC)
satsukisora Re: in the pic that they show he looks so much like taeyeon it scares me3rd-Sep-2011 06:14 pm (UTC)
from which show is this? :o

he has great voice, such a waste if he won't be debutted ._.
bluesorbet 3rd-Sep-2011 04:57 pm (UTC)
That's my boy! I hope this indicates a debut in his future. He's one of the few remaining Jrs I still care about.
kaycry 3rd-Sep-2011 04:58 pm (UTC)
hes so cute *w*
xxpopopxx 3rd-Sep-2011 05:08 pm (UTC)
Em is it just me or does he kinda look like Ryutaro ?? O.O
minam_shi 3rd-Sep-2011 06:30 pm (UTC)
I don't really think they look alike but when he joined the Jimusho he was always with Morimoto Brothers during TV Show ^^ ( and with Hey!Say!7)
llamaswag 3rd-Sep-2011 05:14 pm (UTC)
If some woman randomly came to fix my neck tie, I would've punched her in the face.
captxfizz 4th-Sep-2011 05:35 am (UTC)
LOL MTE
dollfacesaori 3rd-Sep-2011 05:14 pm (UTC)
OMG my baby is growing up Q_____Q
i remember when taiga was still so little and used to wear pink so often XD
miss_lonliah 3rd-Sep-2011 05:23 pm (UTC)
I can't help it but to think of Aiba's Jr, whenever I read Jr xD #HELP
doujoushin 3rd-Sep-2011 05:37 pm (UTC)
Taigaaaa!! I remember liking you when you were just a tiny little boy. ♥


...wait, that sounds wrong. :(
potetofurai 3rd-Sep-2011 05:44 pm (UTC)
One of my favorites!! He's so adorable <3
shy_mizuno 3rd-Sep-2011 05:51 pm (UTC)
OMG! Taiga grew up so cute!
blahblah A Johnnys Jr Making His TV Commercial Debut3rd-Sep-2011 06:21 pm (UTC)
Congratulations to Taiga~
I hope that can debu, because he is really talented <3
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Nov 19th 2017, 5:55 pm GMT.