Arama They Didn't

2:16 pm - 11/30/2011

Complete List of Artists who will perform on Kouhaku Utagassen 2011!

It has been official now in today's newspaper..
The complete list who will perform in Kouhaku Utagassen 2011

UPDATE LIST!

Red Team

  1. Aiko
  2. Angela Aki
  3. Kaoru and Tomoki, once a while Mukku (Marumaru Mori-mori)
  4. Ikimono Gakari
  5. AKB48
  6. KARA
  7. Kawanaka Miyuki
  8. Ayaka
  9. Ishikawa Sayuri
  10. Kobayashi Sachiko
  11. Koda Kumi
  12. Godai Natsuko
  13. Sakamoto Fuyumi
  14. SNSD
  15. Tendo Yoshimi
  16. Natsukawa Rimi
  17. Nishino Kana
  18. Hamasaki Ayumi
  19. Perfume
  20. Ayaka Hirahara
  21. Fuji Ayako
  22. Matsuda Seiko
  23. Mizuki Nana
  24. Mizumori Kaori
  25. Wada Akiko
  26. Kanda Sayaka
  27. Shiina Ringo
  28. Matsutoya Yumi

White Team

  1. Arashi
  2. Akikawa Masafumi
  3. Itsuki Hiroshi
  4. EXILE
  5. NYC
  6. Kitajima Saburou
  7. Go Hiromi
  8. SMAP
  9. Sen Masao
  10. Tohoshinki
  11. TOKIO
  12. Tokunaga Hideaki
  13. AAA
  14. Nagabuchi Tsuyoshi
  15. Nishida Toshiyuki
  16. Hikawa Kiyoshi
  17. Hirai Ken
  18. FUNKY MONKEY BABYS
  19. Fukuyama Masaharu
  20. flumpool
  21. Hosokawa Takashi
  22. Porno Graffiti
  23. L’Arc~en ciel
  24. Mori Shinichi
  25. Inawashirokos
  26. Suzuki Fuku
  27. Yuzu
OMG, Ashida Mana, the full of cuteness
NYC for third performance in Kouhaku? Hmmmm...
And Natsukawa Rimi...can't wait!
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
roomgirl 30th-Nov-2011 07:20 am (UTC)
Just a head's up, KARA and Maru-Mori are listed twice in the Red Team list.
kenken18 30th-Nov-2011 07:22 am (UTC)
thank you...will fix it now..hohoho
xsoraxchanx 30th-Nov-2011 07:21 am (UTC)
Ashida Mana is here but Kisumai isn't? D:
peachie_ego 30th-Nov-2011 07:27 am (UTC)
Ikr and SZ. Honestly I really want JE to stop trying to make NYC happen b/c they wont happen. =/
831panda831 30th-Nov-2011 07:24 am (UTC)
boths teams are too amazing

flawless list omg
starryz1221c 30th-Nov-2011 07:25 am (UTC)
ARRGGHH.. NO GACKT AGAIN! But I'm glad Flumpool and Ayaka is on!!
kamui_atsuko 30th-Nov-2011 08:23 pm (UTC)
ARRGGHH.. NO GACKT AGAIN!

My thoughts exactly. I was scanning the list for either GACKT or YFC, haha~
noi_himura 30th-Nov-2011 07:26 am (UTC)
L'arc _en _Ciel ..... yay
nakurity 30th-Nov-2011 07:27 am (UTC)
Well, there goes my hopes for Momusu... D:
flightbyzephyr 30th-Nov-2011 07:41 am (UTC)
We knew it wouldn't happen, but its okay.
hsj_is_love_17 30th-Nov-2011 07:27 am (UTC)
Boooooo. No Kisumai...;_; Do appreciate many other artists being there though.
chibi_rei 30th-Nov-2011 07:28 am (UTC)
Holy crap the teams this year are ~*amazing*~ ! I can't wait :D
liime_arix 30th-Nov-2011 07:29 am (UTC)
Just for the fact that SNSD, KARA and DBSK are there, I'm extra happy...



But everyone I'm interested in, will be going.
riris4junki 30th-Nov-2011 07:30 am (UTC)
My sister will be happy with the fact that KARA with ARASHI!!!!!
sho0osh1 30th-Nov-2011 11:55 am (UTC)
I'm so happy too ^^
taki_jiri 30th-Nov-2011 07:30 am (UTC)
i heard from Arashi fandom the line-up will be announced live on U-stream from 4 p.m today ~.~
kushina 30th-Nov-2011 07:31 am (UTC)
AYAKA?! OMG
l_no_sekai 30th-Nov-2011 02:38 pm (UTC)
MTE, but it's really real *O*
I miss her so much
flashylicious 30th-Nov-2011 07:31 am (UTC)
kanda sayaka is in the list too, as announced at the press conference now
flashylicious 30th-Nov-2011 07:50 am (UTC)
and too bad for no western artiste, lady gaga is probably already occupied anyway on the last day of the year
singyeex 30th-Nov-2011 07:31 am (UTC)
I'm actually really excited to see interaction between Arashi (since they're the host) and Kpop.

Am I the only one?
riris4junki 30th-Nov-2011 07:41 am (UTC)
My sister too since she is KAMILIA

wait,isn't Jiyoung a Matsujun's fan? lucky her since there will be Mao-chan...

SNSD and Kara will interviewing by Hanadan couple..hopefully...
supersaiyananf 30th-Nov-2011 07:31 am (UTC)
I thought I just heard them say that Yuzu will be performing too...
supersaiyananf 30th-Nov-2011 07:33 am (UTC)
http://www9.nhk.or.jp/kouhaku/kouhakulive/index.html

Press conference live stream btw.
icehism 30th-Nov-2011 07:34 am (UTC)
I hope SNSD and Kara randomly speak korean there and everyone will go... "what....."
ppisland 30th-Nov-2011 07:48 am (UTC)
Just come to say that I love your comment XD
cocori 30th-Nov-2011 07:35 am (UTC)
As usual Kouhaku will be zzzzzzzzzzzzz with the same old boring people. I am looking forward to seeing Matsuda Seiko though.
buyme_arashi 30th-Nov-2011 07:36 am (UTC)
gtfo NYC. just gtfo
kyokutan 30th-Nov-2011 10:07 am (UTC)
hm, mte :/ they must feel so awkward performing.....
noonew 30th-Nov-2011 07:38 am (UTC)
I believe #17 for white team is "Hi"kawa Kiyoshi
kenken18 30th-Nov-2011 07:50 am (UTC)
fixed now!
aisasami 30th-Nov-2011 07:39 am (UTC)
Was watching the press conference on the official site and kind of disappointed. No DCT. :( But, yes to Matsuda Seiko, Mizumori Kaori, and L'arc.
ayustar 2nd-Dec-2011 12:21 am (UTC)
That IS sad! DCT are amazing -_-
juri_chii 30th-Nov-2011 07:39 am (UTC)
i don't hate NYC, but I prefer Hey! Say! JUMP to be on the list.
convenience93 30th-Nov-2011 02:25 pm (UTC)
THIS SO MUCH OMG 8D
lovelycanales 30th-Nov-2011 07:40 am (UTC)
NICE NYC is included but not Hey Say Jump :/
maclou 30th-Nov-2011 07:40 am (UTC)
Oh Ayaka! She's back?

Congrats to NYC for their third year on Kouhaku! Haters can stay jealous.
sakana93 30th-Nov-2011 09:18 am (UTC)
I dont hate NYC. I buy their CDs regularly. But still...HSJ should be there instead
peachie_ego 30th-Nov-2011 07:40 am (UTC)
Yay for Kara and boo @ Toho and SNSD. I'm surprised JSG wasn't invited/turned down the invitation. And no western artist is disappointing. I kinda looked forward to lady gaga too.

It's safe to say that the boys will slay once again tho. They have overwhelming advantages over the girls. Ratings are probably going to look a mess this time. =/
dyan1219 30th-Nov-2011 07:42 am (UTC)
Isn't that supposed to be HIKAWA KIYOSHI instead of NAGAKAWA??? O_O
dyan1219 30th-Nov-2011 07:43 am (UTC)
OMG AYAKAAA!! :'''D
Page 1 of 5
<<[1] [2] [3] [4] [5] >>
This page was loaded Jul 27th 2017, 8:53 pm GMT.