Arama They Didn't

10:20 am - 12/26/2011

Miyazaki Aoi rumored to have an affair with V6’s Okada Junichi



We previously reported that the actors Takaoka Sosuke and Miyazaki Aoi were in the process of getting a divorce. Reportedly, Miyazaki was fed up with Takaoka’s supposed infidelity, and his recent Twitter scandal introduced a new tension to their marriage.

Following the outbreak of such news, however, rumors have begun to surface about Miyazaki having an affair.

According to related sources, Miyazaki was spotted with V6’s Okada Junichi at an onsen (hot springs), causing many to speculate that the two were having a romantic rendezvous. It’s said that their ‘affair’ is another reason why Miyazaki and Takaoke is getting a divorce.

None of the parties involved (Miyazaki, Takaoka, and Okada) have commented on the rumor and there is no clear evidence that confirms this to be true.

Source + Image : tokyo sports & tokyohive

Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
dyan1219 26th-Dec-2011 05:44 pm (UTC)
LOL this.
muzikiz4evaluv 26th-Dec-2011 05:29 pm (UTC)
Go head girl!!!!!! Lol shoot I dont blame her

On a serious note I doubt its true....
newsvsyamapi 27th-Dec-2011 11:45 am (UTC)
+1
georgiaannaa 26th-Dec-2011 05:30 pm (UTC)
Me gusta.

Image and video hosting by TinyPic
tomoeicemaiden 26th-Dec-2011 05:36 pm (UTC)
Oh. My. God. Insert get it gif
kanbisenshi 26th-Dec-2011 05:43 pm (UTC)
unrelated but i love your icon! the king of j soul<3
kanbisenshi 26th-Dec-2011 05:40 pm (UTC)
AND THE PLOT THICKENS.

i had a feeling with this whole divorce scandal okada would get tossed in since they've been filming that movie.
ethereal_limbo 26th-Dec-2011 05:43 pm (UTC)
aww man, i was in the process of submitting this post. i even double-checked at tokyohive whether they posted it or not and they didn't yet. ;~;

apparently they exchanged intimate/private text messages too. also keep in mind that okada's ex-girlfriend is aoi yuu who is a close friend of miyazaki's. idk, i think this is true.
bunny_d_kate 26th-Dec-2011 05:54 pm (UTC)
Well well well...
Image and video hosting by TinyPic
asth77 26th-Dec-2011 06:11 pm (UTC)
lol A+ Gif
itskimbitches 26th-Dec-2011 06:11 pm (UTC)
first reaction:YES!!!

second: get it! get it!

third: i better write all this down
flipangel_88 26th-Dec-2011 06:13 pm (UTC)
GET IT!!!!

OKADA IS UNF!!!!!
angellybeanzz 26th-Dec-2011 06:43 pm (UTC)
What is it with Junichi and girls named Aoi? XD

But I approve. I actually like this Aoi better. :D
boycottbananas 26th-Dec-2011 09:02 pm (UTC)
Technically if we go by the American way of saying the names, his ex-girlfriend is Yuu Aoi whereas his supposed scandal is with Aoi Miyazaki. XD
hhnd_2002 26th-Dec-2011 07:00 pm (UTC)
Their marriage was rocky enough... do they really think it needed an extra man to fall apart?
the pairing is not bad, in fact it's too nice to be true but I still don't want to see him in this type of family wrecking rumour >"
hhnd_2002 26th-Dec-2011 07:01 pm (UTC)
But to think of it, the last time he seriously got together with someone was also with a co-star... *cough*
botanbutton 26th-Dec-2011 07:10 pm (UTC)
OMG Homewrecker! jkjk
Wow, this is just building tho.
lady_mercury 26th-Dec-2011 07:19 pm (UTC)
he must like them 地味
tomoeicemaiden 26th-Dec-2011 11:23 pm (UTC)
I lol'd
frothies 26th-Dec-2011 07:35 pm (UTC)
this shocked me, yet all i can do was LOL.

hmm, aoi yu and then miyazaki aoi... it's like there's supposed to be a connection or some similarities that i can't really figure out rn.
hhnd_2002 26th-Dec-2011 07:53 pm (UTC)
Okada just has a thing for amazing actresses (that he co-starred with), maybe? :D
eskarina77 26th-Dec-2011 08:19 pm (UTC)
Rumours about Sakamoto then Ken just for DVD release

Rumour about Okada with the announcement of single release....
j_linker444 26th-Dec-2011 09:44 pm (UTC)
OMG. Don't tell me the lead track of the rumored single would be POISON PEACH!? I think it falls in the V6 'Forbidden Love Affair' songs category LOL
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Oct 23rd 2017, 9:41 am GMT.