Arama They Didn't

6:00 pm - 01/30/2012

Official tracklist for the new Tommy february6/heavenly6 album!

As I posted here, BuriGuri-famed singer Kawase Tomoko will be releasing a double album featuring 7 tracks from heavenly6, and 7 from february6 on February 29th. Now Warner Music Japan has finally confirmed the tracklist!
Luckily, I was wrong and february6 songs are ALL NEW!


Disc 1 – february6
01. HOT CHOCOLAT
02. GIMME GIMME GIMME
03. I’M YOUR ANGEL
04. MY FUTURE BOY
05. LAST SLOW DANCE
06. GOOD NIGHT MY SWEET DAY
07. I HOLD YOUR NIGHT
Disc 2 – heavenly6
01. CALL ME PRINCESS
02. HATE YOUR LIES
03. I’M YOUR DEVIL -SHORT-
04. YOU HURT ME
05. monochrome rainbow
06. DARK DARK SKY
07. I’M YOUR DEVIL -HALLOWEEN REMIX-
DVD Tracklist
01. monochrome rainbow
02. I’M YOUR DEVIL
03. HOT CHOCOLAT

Tracklist for the CD Only version will be the same, but merged into one single disc.

And here's a tiny new pic:

sources: +Gothic Pink+, WMJ

FINALLY FEBRUARY6 IS BACK  I'm so excited! Too bad she's so underrated!

ohprecioustime 30th-Jan-2012 08:20 pm (UTC)
totally in love her rn,can't wait
took me long enough to start listening to her
taecish 30th-Jan-2012 08:27 pm (UTC)
only 7 february songs OMg I'm so upset! I hope GIMME GIMME GIMME is an ABBA cover though!!
akbitches 30th-Jan-2012 08:35 pm (UTC)
wow i cnt believe u called her underrated UM she did pretty well back in the day
idk how she does now tbh cuz her 2007 n later stuff is BAD
taecish 30th-Jan-2012 08:38 pm (UTC)
papermoon n monochrome rainbow were flawless u friggin cow
akbitches 30th-Jan-2012 08:43 pm (UTC)
omfg not surprised u like that SHIT
taecish 30th-Jan-2012 08:49 pm (UTC)
bet u never even listened to them cuz ur too busy listening to crap flopping Idol groups
akbitches 30th-Jan-2012 09:19 pm (UTC)
i did i fell asleep on my keyboard :(
supermusicmaker 30th-Jan-2012 08:43 pm (UTC)
Only I KILL MY HEART was bad lbr
joekickass 30th-Jan-2012 08:39 pm (UTC)
THIS IS SO EXCITING.
honeyhiyo 30th-Jan-2012 08:48 pm (UTC)
Didn't know she's coming back! Looking forward to it!
Just hope it's much more better than last heavenly6 album D:
kachuusha 30th-Jan-2012 10:58 pm (UTC)
wow, can't wait~ i want another rorney in gorgeous song!
prismboy 30th-Jan-2012 11:11 pm (UTC)
OH GOD NEW FEBRUARY6 SONGS I THOUGHT THIS DAY WOULD NEVER COME TBH!
mizrock20 31st-Jan-2012 10:02 am (UTC)
I'm Your Devil vs. I'm Your Angel?

I'm loving this album already.
usagiko 1st-Feb-2012 12:01 am (UTC)
+1
This page was loaded Oct 31st 2014, 8:05 pm GMT.