Arama They Didn't

11:43 am - 03/27/2012

Yuzu x Tegomass Performs Natsuiro

thewarpedmelody 27th-Mar-2012 03:50 am (UTC)
OMG this is a flawless song, this song always have an endless encore at Yuzu's concert
atarashiiyoake 27th-Mar-2012 06:35 am (UTC)
IKR. They've done it in studio performances too, so I'm kind of disappointed they didn't do it here. XD I would've killed to see Tegoshi's 'BAKAYAROOO'. XD
melonpunch 27th-Mar-2012 03:52 am (UTC)
This is all sorts of awesome.
litost 27th-Mar-2012 03:54 am (UTC)
LAWD. it isn't 2004 any more, tegoshi. say no to mullets.

looking past the hair, cute performance. tegomass' appearance on mf21 in '08 will forever be my favourite tho.
natto_killer 27th-Mar-2012 05:54 am (UTC)
Gosh it was also my fave performance. Perfect song, perfect voice, perfect outfit, perfect Hairdo, even perfect weight LOL
chizzyrei 27th-Mar-2012 06:06 am (UTC)
what did they sing??
atarashiiyoake 27th-Mar-2012 06:38 am (UTC)
Yuzu's Natsuiro and ChageAsu's Yah Yah Yah. ^^

(anything else? My biases are speaking here)
natto_killer 29th-Mar-2012 04:47 pm (UTC)
heeeyyy and that awesome song with funny lyric together with vocal group Colors xDDD "1993..... koi wo shitaaaa ooowwhhh kimi ni muchuuuuu fuutsu nooo onna wo omotteita kedoooo" (class - natsu no hi no 1993)

DORAMATIIIKKUUU NI SAYAYAY LOVVEEEE MISUTERIASUUU NI SOWOWO TIIIIGHT

(sorry gonna eat my pill*
yurekka 27th-Mar-2012 08:34 am (UTC)
kobukuro-tsubomi. the highlight of that medley back in 2008 imo. It was perfect :D
atarashiiyoake 27th-Mar-2012 09:40 am (UTC)
omg I can't believe I forgot about that.
harriat 27th-Mar-2012 02:02 pm (UTC)
Maybe they mean Tegomass x COLOR! That's also my fav that I ripped it as mp3 and put it in my iPod.
Natsuiro, Jetcoaster Romance, Natsu no Hi no 1993, Tsubomi and YAH-YAH-YAH
It's Music Fair 2008.06.21

Edited at 2012-03-27 02:04 pm (UTC)
etude 27th-Mar-2012 03:56 am (UTC)
Perfect omg!
arashieng 27th-Mar-2012 04:01 am (UTC)
OMG Yugomass is flawless xD
Great voices, great song, great collaboration.
I could listen to more of this!
come_on_hiroto 27th-Mar-2012 04:08 am (UTC)
I am a happy person after watching this <3

makes me want more of Yugomass! XD
Really nice!!
go_chan2011 27th-Mar-2012 04:12 am (UTC)
House stares


I think I will never understand Tegomass fever, it´s the same like with that kid Bieber or something...
litost 27th-Mar-2012 05:57 am (UTC)
wat tegomass can actually sing unlike the other train wreck of a group they're in
atarashiiyoake 27th-Mar-2012 06:39 am (UTC)
Lol wat.
litost 27th-Mar-2012 11:04 am (UTC)
who in news can hold a candle to tegoshi and massu's singing? enlighten me, please.
go_chan2011 27th-Mar-2012 02:19 pm (UTC)
They can sing of course, but that doesn´t mean that those songs are good or anything right?

It´s like Luciano Pavaroti, the guy can sing but not everybody likes listening his music. Or more like that music style...

And the blond hair is a major turn off tbh.
atarashiiyoake 29th-Mar-2012 04:54 pm (UTC)
I was laughing at the 'TegoMasu can actually sing'. Massu isn't really any better than Yamapi, or Ryo and Shige when they're doing songs that suit their voices.

Tegoshi isn't bad, but I just can't stand the tone of his voice when he's singing live.
nuhas 27th-Mar-2012 11:32 am (UTC)
and I will never understand Yamapi fever... He can't sing, his dance is average... nothing special. he just can be a model to show his pretty face
tophbei 27th-Mar-2012 12:51 pm (UTC)
nuhas,
go_chan2011 27th-Mar-2012 02:16 pm (UTC)
I´m a Pi´s fan, but I gotta agree, his six pack is too good to be true tho lol!^^
nuhas 27th-Mar-2012 02:36 pm (UTC)
I'm more to Massu's sexy body even though he's too shy to show it

Edited at 2012-03-27 02:37 pm (UTC)
tophbei 27th-Mar-2012 09:44 pm (UTC)
For me arms are better than abs XD

Anyways #MassuforAnan
go_chan2011 27th-Mar-2012 11:42 pm (UTC)
Massu shy??? O_o Didn´t know about that~

Edited at 2012-03-27 11:56 pm (UTC)
gally04 27th-Mar-2012 04:13 am (UTC)
Yuzu and 夏色 so flawless <3
Nice collab!
keshigomiu 27th-Mar-2012 04:23 am (UTC)
Really nice, though a lot of instruments going on at the back. -__-
When tegomasu began singing in the beginning I once again was told Natsuiro is nothing without Yuzu's voices! ^_^
analyna 27th-Mar-2012 04:31 am (UTC)
this was great i loved it
dorkylifestyle 27th-Mar-2012 04:36 am (UTC)
:D this performance made me so happy!! *claps*


Masu!!! <33333333
heroismine 27th-Mar-2012 04:38 am (UTC)
BEAUTIFUL XDD
I cant wait for tegomass x gospellers acapella next week XDD
haruno21 27th-Mar-2012 04:41 am (UTC)
OH MY GOD *O*
yurekka 27th-Mar-2012 05:28 am (UTC)
yay! I love them ; -; thanks OP
tegomassu also did collab with hiromi go last week... http://www.youtube.com/watch?v=Ws-2dt8ef20 also beautiful
natto_killer 27th-Mar-2012 05:42 am (UTC)
I CANT ANYMORE.

MY NO.1 FAVE DUO WITH MY NO.2 FAVE DUO.

WHAT ON EARTH.

I CANT.
natto_killer 27th-Mar-2012 05:47 am (UTC)
OH AND YUJIN SERIOUSLY WHY ARE YOU GETTING CUTER AS YOU AGE. I REMEMBER YOU BEING A ROUGH CHUBBY MAN. WHY NOW SO PRETTY. I DIE.
atarashiiyoake 27th-Mar-2012 06:41 am (UTC)
LMAO. ILU. we need to be bff.

His 'TEGOSHI!' floored me. <333
yume_no_yousei 27th-Mar-2012 06:49 am (UTC)
Lol Yugomassu.
Yuzu and Natsuiro are flawless. <3
What the shit is going on with Tegoshi's hair? And I'm digging Massu's bowtie, and I don't know why.
yuuri_funkasy 27th-Mar-2012 06:49 am (UTC)


I've always liked the song and i guess it's pretty much the same for Tegomasu as it's not their first perf of this song if i clearly remember.

Yuzu are flawless. Tegomasu are flawless too here. The four of them couldn't get cuter. In a nutshell : i'm a happy person too. o.o
csaca 27th-Mar-2012 08:12 am (UTC)
This song is eternal win~~ And Yujin smiling face next Massu's smiling face makes me puke rainbows x'DD

That awful something on Tego's head is a big no no, anyway.
___varying 27th-Mar-2012 08:48 am (UTC)
UGH YUJIN WHY SO ADORABLE. And Natsuiro will forever be awesome.
arashic5 27th-Mar-2012 11:10 am (UTC)
Only here for Yuzu <3
But omg yujin what are you wearing? XD
nuhas 27th-Mar-2012 11:29 am (UTC)
yeah Yugomazu... Yujin looks the same age as Tegomass
echowillow 27th-Mar-2012 11:49 am (UTC)
YUZU always makes my day brighter ^_____^
my_name_is_yumi 28th-Mar-2012 05:05 pm (UTC)
This is better than a dream.
This page was loaded Sep 16th 2014, 9:28 am GMT.