Arama They Didn't

1:58 pm - 05/19/2012

Rola for Brigitte + her new song



Rola: Just a Little bit

while she will sing for Brigitte which probably might end up as a B-side?!?
her debut song will be Memories, the theme song for Pokemon’s 15th anniversary film, ‘Pocket Monsters Best Wishes! The Movie: Kyurem vs. the Sacred Swordsman: Keldeo


only details so far =(


MAKE OF



SOURCE



I want more details on this!!! and a PV for this!!
though this has been out for some time, so probably old news for some
mimi_kamenashi 19th-May-2012 07:10 pm (UTC)
I like her song, and I think she's cute tho the thing she does with her mouth is a bit wtf to me. xD
annhh 19th-May-2012 07:16 pm (UTC)
I WANT THIS SO BAD
izabera 19th-May-2012 07:40 pm (UTC)
1:08 is the bunny nibbling on the fabric? lol
mjspice 19th-May-2012 11:32 pm (UTC)
She's so pretty. I still can't believe she's half Bengali.
squallina 20th-May-2012 12:58 am (UTC)
*___* She can be very amazing when she's not puffing out her cheeks or using her hands to talk. Even the ending talk she seemed more serious than usual (minus the puffing out of her cheeks.)

I wish she was this amazing all the time. I may have actually been able to stand more than five minutes of last week's HnA had she been. :/

Rola, please stay this charming. You don't need to be cute.
tomoeicemaiden 20th-May-2012 01:46 am (UTC)
She can be cute if she wants to. She can pretend to be cute if she wants to also. Basically I'm saying, I love all sides of Rola, even when she fumbles her Japanese and puffs her cheeks out as a distraction :P I understand people can't get past her "annoying, fake" character but I personally love everything she does and omg the guys were so cute with her in that HnA episode XD Excuse my pro-Rola rant lol
squallina 20th-May-2012 04:58 am (UTC)
I don't know that she's fake. I mean I don't look at her and think "There's mutton pretending to be lamb." Nor do I think she is actually doing it on purpose. I just think she has acquired some nasty "cute" habits she really needs to get out of, like talking in inverted commas or when she puffs out her cheeks. She reminds me of a frog puffing out its throat over and over when she does it and she's far prettier than that. :(
rosemaine 20th-May-2012 04:12 pm (UTC)
+111
rim1789 20th-May-2012 07:07 pm (UTC)
Preach it.
love323able 20th-May-2012 04:38 am (UTC)
i'm the same XD
i like her as a model, singer,
but she can be annoying too >.<

and ugg i still gotta watch that episode, i just saw some pics of aiba and jun on tumblr and not of her, i think some fans though she was annoying as well XD
squallina 20th-May-2012 04:45 am (UTC)
i just saw some pics of aiba and jun on tumblr and not of her, i think some fans though she was annoying as well XD

Lol I was thinking exactly the same thing when you mentioned tumblr. I've seen some people who didn't know her name and just mention her as "the annoying female guest". xD I'd be curious to know what Japanese Arashi fans think of her considering she's on HnA a bit.
telepathic 20th-May-2012 01:59 am (UTC)
she's insanely pretty.
ashmauve 20th-May-2012 11:24 am (UTC)
her eyes! real color?
inachan89 20th-May-2012 11:31 am (UTC)
i may find her annoying at times but she's really pretty and i like her singing voice^^
rosemaine 20th-May-2012 04:14 pm (UTC)
so gorgeous, so sweet, so true to herself & free from all the bitter people.
This page was loaded Aug 20th 2014, 6:34 pm GMT.