Arama They Didn't

4:36 pm - 01/09/2013

THIS IS A POST ABOUT THE HOTTEST RELEASE OF 2013

KODA KUMI UNVEILS MORE DETAILS ON HER UPCOMING COVER ALBUM


Koda Kumi's second cover album, still untitled will be released February 27th.

Trailer / CM





Track List

【CD】
01. Pink Spider / hide with Spread Beaver (ピンク スパイダー)
02. Lovely / Ozawa Kenji (ラブリー)
03. Shake Hip! / Kome Kome Club
04. Dou ni mo Tomaranai / Yamamoto Linda (どうにもとまらない; I Can't Just Stop it)
05. Jounetsu / UA (情热; Passion)
06. Blue Velvet / Kudou Shizuka
07. "Otoko" / Kubou Ruriko (「男」; "Man")
08. Koyoi no Tsuki no You ni / Elephant Kashimashi (今宵の月のように; As of This Evening of the Month)
09. One more time, One more chance / Yamazaki Masayoshi
10. Alone / Okamoto Mayo
11. Uta wa Waga Inochi / Misora Hibari (歌は我が命; The Song is My Life)

【CD+DVD】
《DVD》
01. Pink Spider (MUSIC VIDEO ~Album Version~) (ピンク スパイダー)
02. Lovely (MUSIC VIDEO) (ラブリー)
03. Shake Hip! (MUSIC VIDEO)
04. Lovely (MAKING VIDEO)
05. Shake Hip! (MAKING VIDEO)

【CD+DVD+Photobooklet】
《DVD》
01. The first documentary footage (Approx. 30 minutes)
02. Pink Spider (MUSIC VIDEO ~Album Version~) (ピンク スパイダー)
03. Lovely (MUSIC VIDEO) (ラブリー)
04. Shake Hip! (MUSIC VIDEO)
05. Lovely (MAKING VIDEO)
06. Shake Hip! (MAKING VIDEO)




source

READY FOR THIS! OMG ! I AM DYING!
haruno21 10th-Jan-2013 01:09 am (UTC)
09. One more time, One more chance / Yamazaki Masayoshi
the world needed ANOTHER version.
no srsly ;__; that´s my fave song in the whole world... shakin and cryin

her other cover album was awesome, love the cover

Edited at 2013-01-10 01:11 am (UTC)
crimsonbreeze 10th-Jan-2013 01:14 am (UTC)
She's gonna ruin One more time, One more chance
ohprecioustime 10th-Jan-2013 01:27 am (UTC)
impossible, she can only improve things <3
brazenflight 10th-Jan-2013 01:15 am (UTC)
It's funny because I said "if this isn't a Kuu or miliyah post I'm not even here for that shit"

Thanks for not letting me down OP
liime_arix 10th-Jan-2013 01:17 am (UTC)
Looking beautiful, I'm excited for the PV.
apneatic_melody 10th-Jan-2013 03:06 am (UTC)
The tracklist looks promising as fuck but my heart legit skipped a beat at:
06. Blue Velvet / Kudou Shizuka

Yessss plz, I'm always here for queen divas covering each other.
ryrymini 10th-Jan-2013 03:23 am (UTC)
cover album.... :|
csaca 10th-Jan-2013 04:28 am (UTC)
Omg that cover is superb.
iuuppanhut 10th-Jan-2013 05:57 am (UTC)
ia
csaca 10th-Jan-2013 05:59 am (UTC)
Like your icon *_*
iuuppanhut 10th-Jan-2013 02:42 pm (UTC)
♥ Sakumoto OPT-ers
mister_robatto 10th-Jan-2013 06:23 am (UTC)
only cover i'm interested in is "Jounetsu" tbh
love323able 10th-Jan-2013 06:46 am (UTC)
she looks so good in those promo pics, love the background<3
rosemaine 10th-Jan-2013 08:28 am (UTC)
Definitely getting this!
hina 10th-Jan-2013 01:10 pm (UTC)
Pink Spider / hide with Spread Beaver

Ooh, interesting.

And she looks so lovely in the promo vid too.
urubaby21 10th-Jan-2013 06:35 pm (UTC)
Three new MV's from her. Looking forward to this. Plus, I really like the cover promo shots. Kinda want to buy the cd, dvd, and photobook.
nekoworld 10th-Jan-2013 07:41 pm (UTC)
Is that Saito Takumi in the promo vid?
ohprecioustime 10th-Jan-2013 10:03 pm (UTC)
yes it is!
j_o_n_n_o 10th-Jan-2013 08:56 pm (UTC)
scared for the UA cover
eishastan 10th-Jan-2013 09:44 pm (UTC)
For a moment i thought it was an original album, but whatever i'm sure i'll enjoy the album anyway.
zombieland 11th-Jan-2013 06:33 am (UTC)
These photos are gorgeous! Get em Kuu!
stole_away 11th-Jan-2013 10:34 am (UTC)
so cover albums are the trend now?
icysnowdrop 12th-Jan-2013 01:08 am (UTC)
MOYOKO ANNO YES
botanbutton 13th-Jan-2013 09:24 pm (UTC)
Mommy looks amazing, can't wait for this!!!jfkdsjla;
This page was loaded Aug 1st 2014, 3:55 pm GMT.