Arama They Didn't

11:01 am - 10/11/2013

An Ex-KAT-TUN Member Announce Live Tour

http://25.media.tumblr.com/4ce1158cc78e2391d859126eeb68ced0/tumblr_mu7rxsrNJB1qc7ptho3_400.jpg

Akanishi will be holding his tour called "Club Circuit Tour 2013"

TOKYO - STUDIO COAST  
12th November, 7pm
13th November, 7pm
14th November, 7pm

FUKUOKA - ZEPP FUKUOKA 
26th November, 7pm
27th November, 7pm

SAPPORO - ZEPP SAPPORO 
4th December, 7pm
5th December, 7pm

NAGOYA - ZEPP NAGOYA
9th December, 7pm
10th December, 7pm

OSAKA - ZEPP NAMBA
17th December, 7pm
18th December, 7pm
19th December, 7pm

Applications for the tickets starts today and will end 15th October. Tickets are 8000 yen each.


source _

d'awww but them venues are frickin small, he used to be relevant <3
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
seelenlicht 11th-Oct-2013 06:16 pm (UTC)
How about stopping linking them back to each other all the time?
He is a solo singer. He left 3 years ago. There is no need to still call him ex member.
shineelov 11th-Oct-2013 06:23 pm (UTC)

d'awww but them venues are frickin small, he used to be relevant <3

at least he's still relevant enough to have a tour to go on....

kirasano RELEVANT!11th-Oct-2013 06:34 pm (UTC)
we still have to APPLY for tickets NOT purchase them ..........
and IF we're f^&*^&%% lucky ... then we get to purchase !!! WTF

btw - JIN loves the Club feel ..... i can see why he chose those venues
miiura 11th-Oct-2013 06:59 pm (UTC)
"An Ex-KAT-TUN Member"

hah. that bait... ngl. for a split second I didn't see Jin's picture yet and thought "dang koki is fast"
oh_chappy 11th-Oct-2013 07:43 pm (UTC)
same
akai_byara 11th-Oct-2013 07:27 pm (UTC)
8000 yen for a Zepp concert? goddamn
midori_akanishi 12th-Oct-2013 12:04 am (UTC)
is expensive?? i dont know about yenes lol
ecatheriina 11th-Oct-2013 07:52 pm (UTC)
"An Ex-KAT-TUN Member"

When will stop this sh*t?
It's been 3 years already... just stop it.

(and just so you know, I'm not a 'hater'. I love & support Jin, but he's no longer a KT member so stop liking both. This does not happen with Yamapi & etc...)
nuuuf 11th-Oct-2013 08:06 pm (UTC)
I think current context totally explains why such a title. Take it lightly just like it's an almost funny joke.
janri 11th-Oct-2013 09:35 pm (UTC)
Irrelevant Ex-Member of KAT-TUN

I fixed it for you.
miiura 11th-Oct-2013 11:49 pm (UTC)
Kazuya is that u?
aibada 11th-Oct-2013 10:12 pm (UTC)
"d'awww but them venues are frickin small"


ugh now I want to go so bad T_T
1gossip_girl 11th-Oct-2013 10:21 pm (UTC)

an irrelevant ex-member of irrelevant group KAT-TUN..

there I fixed it for you...
bouncedatdick 12th-Oct-2013 03:05 am (UTC)
butthurt jin stan imo!!
midori_akanishi 12th-Oct-2013 12:09 am (UTC)
jin loves CLUB..damn i wanna go u.u

well i only preorder JUSTJIN *__*

good luck loyal subjects japanese...
berniechan 12th-Oct-2013 01:05 am (UTC)
I wouldn't say the venues are small...?
ZEPP is very wide and can fit a lot of people.
I've seen and been to much, much smaller.
lady_mercury 12th-Oct-2013 02:36 am (UTC)
yeah, zepp is pretty large. i wouldn't call zepp small at all.
zvemi 12th-Oct-2013 01:41 am (UTC)
Apllied for the tickets. If I don't get any, tell me again, how irrelevant he is.
45s 12th-Oct-2013 01:58 am (UTC)
Lol good one op
bouncedatdick 12th-Oct-2013 03:06 am (UTC)
ty kashi <3
chopper 12th-Oct-2013 02:18 am (UTC)
fuck this post
bouncedatdick 12th-Oct-2013 03:07 am (UTC)
y
lady_mercury 12th-Oct-2013 02:35 am (UTC)
8000. shit is probably on playguide ha ha haaaaaa
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Nov 19th 2019, 8:46 am GMT.